Лекція«SEO & CRO 2020: як не стати аутсайдерами?»

Зі збільшенням рівня конкуренції інтернет-магазинам та корпоративним сайтам вже не достатньо просто бути присутніми в мережі інтернет. Компанії ведуть боротьбу за кожного клієнта.

У 2020 році конкуренція збільшуватиметься і вже з'являтимуться нові тренди в комплексному просуванні сайтів та інтернет-магазинів.

Якщо Ви хочете бути попереду своїх конкурентів і вже сьогодні покращити свій сайт - реєструйтеся на безкоштовну подію від нашої команди.

ПОДІЯ БЕЗКОШТОВНА за умови попередньої реєстрації 
Кількість мість обмежена

Програма події:

Тема №1 - Не росте SEO-трафік. Як аналізувати та шукати аномалії? Приклади та Кейси

Тези:
Буде збільшуватися чи не буде збільшуватися трафік?
Історія, що сталося після оновлення програмістами на сайті?
Сервіси контролю за SEO станом сайту.
За чим слідкувати у процесі просування сайту?
Кейси/приклади прихованих помилок та методика їх виявлення

Тема №2 - Що нового в підході аналізу UX сайту в 2019 році

Тези:
Як UX впливає на просування сайту?
Що таке карта кліків і для чого вона необхідна?
Дослідження поведінки користувачів в 2019 році на прикладі даних з карти кліків Plerdy
10+ прикладів поганого юзабіліті сайту
10+ рекомендацій щодо вдосконалення конверсії сайту


Тема №3 - Як правильно використовувати PopUP форми на сайті? Нюанси. Тренди. Кейс.

Тези:
Які сьогодні тренди PopUP форм?
Як використовують ТОП сайти PopUP форми?
Які цілі PopUP форми?
Нюанси використання PopUP форм, як не помилитись?
Кейс та приклад правильного використання PopUP форм

Спікери:

Андрій Чорний. Андрій має досвід в інтернет-маркетингу і в e-commerce з 2010 року. Працював Head of SEO, UX-аналітиком, CMO в веб-агентствах і стартапах. Засновник найбільшого SEO&Usability агентства в західній Україні - Lemarbet. Багаторазовий сертифікований фахівець Google Analytics. Брав участь в розробці і розвитку понад 400 інтернет-магазинів, оборот яких від 0 до млн грн. Зараз, ідеолог і CEO PLERDY - сервіс для просунутих інтернет-маркетологів.

Вардан Варданян. Вардан має досвід в інтернет-маркетингу і в продажах з 2012 року. За свій багаторічний досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу та продаж зумів пройти всі ланки посад від рядового працівника до CMO в e-commerce проєктах та Head of sales department. Брав участь в розробці маркетингових стратегій і розвитку понад 300 інтернет-магазинів, що зараз є досить успішними і впізнаваними. На даний момент очолює посаду партнер-менеджера сервісу Plerdy.

Олена Гук. Олена має досвід в інтернет-маркетингу і в e-commerce з 2016 року. Працювала SEO-спеціалістом в веб-агентствах та викладала курси SEO-просування сайтів. На даний момент очолює посаду інтернет-маркетолога сервісу Plerdy.

Локація: Територія Коворкінг

 



 
 

КІНО

Крижане серце 2
14.12 • сьогодні
Ціна правди
14.12 • сьогодні
Чорний ворон
14.12 • сьогодні